Friday 21 September 2012

Perasmian Martapura Dan Sambutan Hari Raya

Telah disimpulkan hajat di hati, kalau siap nanti nak buat majlis doa selamat. Bila dah siap ni kena la tunaikan. Kebetulan pulak masih dalam bulan Syawal, kita ambil la keberkatan bulan raya ni mudah-mudahan Martapura ini sentiasa meriah dengan kebanjiran pengunjung seperti orang berhari raya. Dan nak dijadikan cerita insyaallah musim haji ni yang tinggal tak berapa hari ni saya dan isteri akan menjadi tetamu allah, baik jugak kalau disekalikan majlis doa selamat mudah-mudahan selamat pergi, kembali dan mendapat haji yang mabrur.











Alhamdulillah, walaupun kecil-kecilan sahaja tetapi yang penting niat telah ditunaikan.
Kepada semua yang telah bertungkus lumus membantu menjayakan majlis pertolongan anda semua amat dihargai. Terutamanya kepada semua adik-beradik yang berusaha keras. Inilah gunanya hubungan erat adik beradik. Buka saja mulut nak buat kenduri, masing-masing tahu peranan masing-masing.
Kepada sahabat handai yang hadir, terima kasih banyak, kehadiran anda amat dihargai. Sesetengahnya datang dari sejauh Muar dan Senggarang semata-mata datang untuk turut meraikan.
Segala pertolongan dan budi baik anda hanya Allah sahaja yang membalasnya. Amin...


Dan yang paling meriah sekali dua hari selepas majlis ini diadakan tiga tempahan diterima untuk bermalam di Martapura ini.  Alhamdulillah, syukur ya Allah atas limpahan rezeki yang engkau berikan.


No comments:

Post a Comment